2018. április 18., szerda

Minden nap január 1. - #9. No poo

Már egy ideje tervezem, hogy hosszabban írok a no poo-ról (azaz a samponmentességről), de aztán sosem érzem magamban az erőt, hogy megírjam (meg nem bízom abban, hogy lenne rá időm). Most sem írom meg részletesen a dolgot, de egy rövid összefoglalót azért idekanyarintok.
A mai naphoz amúgy úgy kapcsolódik, hogy tornázni voltunk, meg délután is jöttünk-mentünk, izzadtunk, és amúgy is ez a hajmosós nap, de ma különösen. Tojás (az aktuális kedvenc) épp nem volt itthon elég, ezért úgy mentem be zuhanyozni, hogy én ma mégsem mosok hajat. De aztán csak kellemetlen érzés volt (ekkor már a zuhany alatt álltam), kedvem viszont nem volt elhagyni a fürdőszobát, hát vízzel jó alaposan átmostam, aztán egy üres ecetes üvegbe töltöttem a másik ecetes üvegből egy pici ecetet, felöntöttem vízzel, és azzal öblítettem le a fejem. Holnap meglátjuk a végeredményt, de érzésre azért nem az igazi a hajam, viszont legalább a fejbőröm élvezi a dolgot :)
Amúgy kb. 2017. december eleje óta nem mosok samponnal hajat, azóta próbáltam a rozslisztet ecetes öblítéssel, almaecetes öblítéssel, a sört, a szódabikarbónát, a tojást egészben magában ecetes öblítéssel, a tojást egészben keverve rozsliszttel/szódabikarbónával ecetes öblítéssel, és a tojássárgáját ecetes öblítéssel.
Két hónapig a fejem elég zsíros volt, közvetlen hajmosás után is. Kivétel ezalól a sörös mosás volt, de az meg túlszárította. Két hónap után úgy tűnt, én nyerek, de az addig használt rozsliszt nem volt elég jó, akkor kezdtem variálni. Az abszolút kedvenc a tojássárgája ecetes öblítéssel (az almaecet nem jó a fejbőrömnek). Hiper-szuper puha és fényes lesz tőle a hajam, egy élmény. A halántéknál tud egy ici-picit zsíros maradni, de az még samponnal is előfordult.
Szóval mindenkinek ajánlom a saját és a környezete érdekében is. Kitartást az átálláshoz!

Angol anyag hozzá: https://www.nopoomethod.com/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Költözés

Elmélkedtem már egy ideje, hogyan folytassam a blogolást. Végül a nővérem megemlítette, hogy amúgy lehet importálni a blogot, és így akkor ...