2018. április 22., vasárnap

Minden nap január 1. - #12. Hallgass a belső hangra!

Megint pótlás, de jó kifogásom van!
Nem tudom, ki hogy van vele, de nekem van egy belső hangom, ami mindig ott van kétes helyzetekben, és akire tényleg megérné hallgatni... Olyanokat mond, mint hogy rakjam beljebb azt a poharat, különben lependerül, vagy ne egyem meg az egész szelet pizzát, mert túl eszem magan (még mindig nyom a hasam), ne nézzem meg azt a sorozatrészt, hanem menjek aludni, csináljam meg a napi tornát, menjek el sétálni, ne lustálkodjam el, stb. Kivétel nélkül mindig igaza lesz. Mégsem mindig hallgatok rá. De tegnap hallgattam rá. Így beindítottam a mosást, a kenyérsütőt, tornáztam, és este 10-kor már ágyban voltam. Nem is tudom, mikor aludtam ennyit utoljára. Persze az alvasfigyelőm ahelyett, hogy megdicsért volna, csak a gyengeségre koncentrált (a mély és könnyű alvás aránya nem megfelelő). Tipikus.
Most is hallgatok a hangra és megyek aludni... a mai bejegyzést majd holnap megírom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Költözés

Elmélkedtem már egy ideje, hogyan folytassam a blogolást. Végül a nővérem megemlítette, hogy amúgy lehet importálni a blogot, és így akkor ...