2018. április 20., péntek

Minden nap január 1. - #10. Kirándulás, bio rendelés


Tegnap már nem posztoltam, de tegnap kirándultunk egy nagyot Domonyban, ami jó kis mozgás volt (Balázzsal a hátamon), plusz jó kis lábtorna is, mert mezítlábaztunk.
Délután pedig rátaláltam a Zsámboki Biokertre, ahonnan rendeltem is jövő csütörtökre egy bio dobozt (helyi bio zöldségek, gyümölcsök). Kíváncsi vagyok rá nagyon :) Mindig gondban voltam, hogy utánajárjak, mi is most a szezonális, és hol szerezzem be (mert hiába szezonális a batáta, ha az ALDI-ban folyton csak amerikai van), lehetőleg csomagolásmentesen. Meglátjuk, ez mennyire csomagolásmentes, milyen minőség, mennyiség. Tényleg elég-e egy hétre nekünk. Jövő héten majd írok róla.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Költözés

Elmélkedtem már egy ideje, hogyan folytassam a blogolást. Végül a nővérem megemlítette, hogy amúgy lehet importálni a blogot, és így akkor ...