2012. december 7., péntek

Bőrradír házilag

Úgy döntöttem, néhány szépségápolási tippet is kidobok ide az éterbe, amiket én már évek óta használok, és beváltak. Az első lépés a bőrradírozás.

Ehhez nem kell más, mint:

  • só (lehetőleg nagyobb szemű, tengeri só vagy himalája só)
  • A képet innen töltöttem le
  • és natúr joghurt

Körülbelül ugyanannyit tegyünk egy kisebb bögrébe mind a kettőből, és kutyuljuk jól össze. Az állagán tetszés szerint változtathatunk só vagy joghurt további hozzáadásával. Ha az egész testet jó alaposan le akarjuk dörzsölni, kb. egy kis doboz joghurtra van szükség. Ehhez tehetünk citromlevet vagy bármilyen kellemes illóolajat. A fahéj ill. a citrusfélék (pl. citrom, citrus, grépfrút) vérkeringés-serkentőek, a levendula minden bőrtípusra ajánlott, rozmaring a problémás bőrre, de pusztán az illatáért is választhatunk egy-egy illóolajat, nekem a jázmin a kedvencem.

Durvább radír, kizárólag testre, arcra nem:

A képet innen töltöttem le
  • só (lehetőleg nagyobb szemű, tengeri só vagy himalája só)
  • fél/1 citrom leve (attól függ, mekkora adagra van szükségünk)
Ezt a változatot a nővérem szokta használni, arca tényleg ne használja senki, mert kellemetlen, de testre kiváló!
A képet innen töltöttem le



Ki maradt a kávézacc? Semmi baj! Remek alapanyag a bőrradírhoz! Ehhez a következők kellenek?
  • kávézacc
  • natúr joghurt
A kávénak igen erős így az illata, ami talán használat közben kellemetlen, de nagyon jó bőrradír, és nem hagy kellemetlen szagot a bőrön.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Költözés

Elmélkedtem már egy ideje, hogyan folytassam a blogolást. Végül a nővérem megemlítette, hogy amúgy lehet importálni a blogot, és így akkor ...